Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
Mostar,21.10.2024.godine
Broj: 0404-33-14-6-3-24087/24
Na temelju članka 33. Zakona o zdravstvenom osiguranju („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“ broj: 30/97, 07/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22) i Odluke o obujmu prava na korištenje ortopedskih i drugih pomagala koja se mogu propisivati u okviru obveznog zdravstvenog osiguranja („Narodne novine HNŽ/K“, broj: 03/23 i 5/24), Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko–neretvanske županije/kantona u p u ć u j e:
JAVNI POZIV
za dostavljanje prijava za zaključenje ugovora za isporuku
ortopedskih i drugih pomagala osiguranim osobama za 2025.godinu-LOT 3
1) OPĆI PODACI
• Naziv i adresa ugovornog tijela: Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K, Dubrovačka bb, Mostar
• Telefon ili adresa elektronske pošte gdje kandidati/ponuditelji mogu tražiti informacije ili pojašnjenja vezano za Javni poziv: Telefon: 036/355-298, Adresa elektronske pošte: [email protected], [email protected].
• Ime i prezime osoba u ugovornom tijelu zaduženih za kontakt: dr. Monika Mikulić i Mate Barišić.
2) PREDMET UGOVARANJA
Isporuka ortopedskih i drugih pomagala, koja se sukladno važećem Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala, osiguranim osobama Zavoda mogu propisivati u okviru obveznog zdravstvenog osiguranja.
Pomagala koja su predmet ugovaranja sastavni su dio Odluke o obujmu prava na korištenje ortopedskih i drugih pomagala koja se mogu propisivati u okviru obveznog zdravstvenog osiguranja („Narodne novine HNŽ/K“, broj: 03/23) i pojedinačno su navedena u dokumentaciji Javnog poziva.
3) PRAVO NA USPOSTAVLJANJE UGOVORNOG ODNOSA
Sve pravne i fizičke osobe koje su upisane u Registar proizvođača medicinskih sredstava i prometnici medicinskim sredstvima na malo na koje se primjenjuju odredbe Zakona o lijekovima i medicinskim sredstvima ("Sl. glasnik BiH", broj: 58/08), odredbe Pravilnika o medicinskim sredstvima ("Sl. glasnik BiH", broj: 04/10), kao i pravne i fizičke osobe koje imaju Rješenje za obavljanje prometa na malo medicinskim sredstvima koja su upisana u Registar medicinskih sredstava BiH pri Agenciji za lijekove i medicinska sredstva BiH imaju pravo na uspostavljanje ugovornog odnosa.
Ukoliko je prijavitelj registriran i kao veleprometnik, uz ovaj Javni poziv je dužan priložiti i Rješenje o upisu u registar veleprometnika i Rješenje o upisu predmetnih pomagala u registar pri ALMBiH.
Ukoliko prijavitelj nije veleprometnik, dužan je priložiti autorizaciju od registriranog veleprometnika za prometovanje ortopedskim pomagalima koja su predmet ovog Javnog poziva i koji za ista ima Rješenje o upisu u registar pri ALMBiH.
Prijava se dostavlja za svaku maloprodajnu lokaciju (specijaliziranu trgovinu na malo medicinskim sredstvima) na području HNŽ/K, za pomagala s klasom medicinskih sredstava utvrđenom u Rješenju za obavljanje prometa na malo medicinskim sredstvima, odnosno za grupu pomagala iz Rješenja o upisu u Registar medicinskih sredstava, kojima je dozvoljeno prometovanje na teritoriju BIH.
Ako se prijava podnosi za više maloprodajnih lokacija na području HNŽ/K, opća dokumentacija se dostavlja u jednom primjerku, a ostali podaci iz Javnog poziva se dostavljaju za svaku od maloprodajnih lokacija.
4) SADRŽAJ PRIJAVE
Prijave se podnose isključivo na tiskanici za prijavu na Javni poziv, a ista se može preuzeti na web stranici Zavoda www.zzo.ba
Prijava mora sadržavati:
1. Pravilno i potpuno popunjen prijavni obrazac, ovjeren potpisom i pečatom odgovorne osobe prijavitelja;
2. Pravilno i potpuno popunjenu tablicu koja će biti sastavni dio ugovora (koja je sastavni dio ovog javnog poziva i ugovora.
3. Dokaz o registraciji za proizvodnju, trgovinu i promet na malo medicinskim sredstvima/ ortopedskim i drugim pomagalima (aktualni izvod iz sudskog registra ili dokaz iz odgovarajućeg drugog registra koji se vodi sukladno pozitivnim pravnim propisima);
4. Uvjerenje Porezne uprave o dodjeli ID broja;
5. Potvrda Federalnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema djelatnosti;
6. Uvjerenje nadležnog Suda kojim se dokazuje da u kaznenom postupku nije izrečena pravomoćna presuda kojom je odgovorna osoba prijavitelja na Javni poziv, osuđena za kazneno djelo korupcije, prijevare ili pranja novca;
7. Uvjerenje nadležnog suda ili tijela uprave kod kojeg je prijavitelj registriran, a kojim se dokazuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;
8. Potvrda nadležne Porezne uprave F BiH o izmirenim poreznim obvezama i doprinosima (mirovinsko, invalidsko, zdravstveno osiguranje i osiguranje od neuposlenosti) s popisom uposlenih;
9. Potvrda Uprave za neizravno oporezivanje BiH o izmirenim obvezama po osnovu neizravnih poreza;
10. Potvrda Centralne banke Bosne i Hercegovine o otvorenim računima;
11. Potvrda poslovne banke o solventnosti u posljednjih godinu dana (za svaki račun prijavitelja);
12. Rješenje Agencije za lijekove i medicinska sredstva o upisu u:
- Registar proizvođača medicinskih sredstava za proizvođača medicinskih sredstava;
- Registar veletrgovaca medicinskih sredstava za veletrgovca medicinskim sredstvima.
13. Rješenje Ministarstva zdravstva, rada i socijalne skrbi HNŽ/K o ispunjavanju uvjeta u pogledu prostora, opreme i kadra za rad specijalizirane trgovine na malo prijavitelja;
14. Popis radnika po maloprodajnim lokacijama (specijaliziranim trgovinama za promet na malo medicinskim sredstvima);
15. Listu pomagala koja prijavitelj namjerava isporučivati osiguranim osobama, te za iste dostaviti katalog (koji sadrži minimalno: naziv proizvoda, naziv proizvođača, tehničku specifikaciju i opis materijala od kojih je pomagalo izrađeno, uputu za uporabu i kolor fotografiju pomagala), te dostaviti jamstveni rok i rok za popravak;
16. Za svako medicinsko sredstvo/ortopedsko pomagalo koje prijavitelj namjerava isporučivati osiguranim osobama, potrebno je priložiti Rješenje o upisu u registar medicinskih sredstava BiH i autorizaciju/ovlaštenje za prometovanje medicinskim sredstvom/ortopedskim pomagalom izdano od strane proizvođača ili nositelja dozvole/Rješenja o upisu medicinskog sredstva u Registar medicinskih sredstava, ukoliko svoja prava prenosi na drugu pravnu osobu.
Uz naprijed navedeno, prijavitelj treba dostaviti i slijedeće Izjave kojima prihvaća:
1. Obvezu pridržavati se odredbi Odluke o obujmu prava na korištenje ortopedskih i drugih pomagala koja se mogu propisivati u okviru obveznog zdravstvenog osiguranja („Narodne novine HNŽ/K“, broj: 03/23 i 5/24), važećeg Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na ortopedska i druga pomagala, općih akata Zavoda kojima se regulira postupak i način ostvarivanja prava na ortopedska pomagala i drugih zakonskih i podzakonskih propisa, kao i eventualnih izmjena navedenih propisa iz ove oblasti;
2. Odredbe važeće Odluke o visini sudjelovanja Zavoda u troškovima nabave ortopedskih i drugih pomagala koja se mogu propisivati u okviru obveznog zdravstvenog osiguranja, kao i eventualne izmjene i dopune navedene Odluke;
3. Kako ovlašteni kontrolori Zavoda mogu kontinuirano i u bilo koje vrijeme, bez prethodne najave, vršiti kontrolu primjene zaključenih ugovora sukladno važećem Pravilniku o načinu provođenja nadzora i kontrole;
4. Odgođeno plaćanje po ispostavljenim fakturama do 60 dana;
5. Izjavu kojom se ugovorni dobavljač obvezuje postupati po članku 13. Pravilnika o bližim uvjetima prostora, opreme i kadra za specijalizirane trgovine za promet medicinskim sredstvima na malo F BiH („Službene novine F BiH“, broj: 41/12);
6. Faktura za isporučena ortopedska i druga pomagala iz maloprodaje mora nositi datum zadnjeg radnog dana mjeseca za koji se fakturira;
7. Dostavljanje faktura u nadležni Područni ured Zavoda, sa svim prilozima koje su realizirale osigurane osobe s područja općine u kojem je sjedište PU Zavoda;
8. Obveznu edukaciju korisnika/osiguranika Zavoda o pravilnoj uporabi pomagala/medicinskog sredstva,
9. Servisirati isporučena pomagala koja su predmet ugovora i u razdoblju trajanja ugovornog jamstvenog roka otkloniti nastali kvar ili izvršiti zamjenu tehnički neispravnog pomagala.
Sva tražena dokumentacija dostavlja se u originalu ili kao ovjerena kopija i ne smije biti starija od 3 mjeseca.
Za svaki pojedini lot se podnosi posebna ponuda (u odvojenim kovertama). Dokumentacija koja je zajednička za sve lotove dostavlja se u prvom lotu (ukoliko ponuditelj dostavlja ponudu za više lotova).
Dokumentacija (izuzev word tablice) mora biti uvezana, s popisom sadržaja, a svaka priložena stranica mora biti numerirana, ovjerena i potpisana od strane ovlaštene osobe prijavitelja, uključujući i stranicu sa sadržajem.
Pravilno popunjena, potpisana i ovjerena word tablica će biti sastavni dio Ugovora.
Uz prijavu, prijavitelj treba dostaviti jednu tablicu za pomagala koja su predmet ovog Javnog poziva.
Prijavitelj je dužan tablicu pravilno i potpuno popuniti, ovjeriti (s tim da ista ne smije biti uvezana uvezom) i u pismenoj formi dostaviti uz popunjen i ovjeren prijavni obrazac.
Navedenu tablicu prijavitelj treba dostaviti i u digitalnoj formi na CD-u (u excel i word formatu) zajedno s ostalom dokumentacijom.
Prilikom popunjavanja excel tablice ista treba biti popunjena na način da se u jedan red unesu podaci za jedan kataloški broj proizvoda.
5) DOSTAVLJANJE PRIJAVE
Prijava se dostavlja osobno na protokol Zavoda, Dubrovačka b. b., 88000 Mostar ili preporučeno poštom u zatvorenoj kuverti na adresu: Zavod zdravstvenog osiguranja Hercegovačko–neretvanske županije/kantona, Dubrovačka b.b., 88000 Mostar, s naznakom „Prijava na Javni poziv za zaključenje ugovora za isporuku ortopedskih i drugih pomagala za 2025.godinu-LOT 1. Ne otvarati, otvara Povjerenstvo!“
Prijave moraju biti zapečaćene, a dokumentacija pripremljena na način opisan u Javnom pozivu, s upisanim nazivom, adresom i kontakt telefonom prijavitelja.
Prijavitelj određuje način dostave prijave i snosi rizik neblagovremenog dostavljena iste.
U prijavi je obvezno priložiti dokumentaciju i privitke tražene ovim Javnim pozivom.
Naknadno dostavljena dokumentacija se neće uzeti u razmatranje.
Krajnji rok za dostavljanje prijava je 22.11.2024.godine do 14 sati.
O rezultatima Javnog poziva svi prijavitelji će biti obaviješteni putem e-mail-a dostavljenog u prijavnom obrascu.
6) ZAKLJUČENJE I TEMELJNI ELEMENTI UGOVORA
Prijaviteljima koji ispune uvjete iz Javnog poziva, bit će ponuđeno zaključenje ugovora na razdoblje do 31.12.2025.godine, a kojim će se regulirati:
- predmet ugovora (vrsta, način i obujam isporuke ortopedskih pomagala),
- međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana,
- rok, način plaćanja i fakturiranja,
- cijena ortopedskih pomagala (ponuditelj se obvezuje prilikom prijave na Javni poziv Zavodu zdravstvenog osiguranja HNŽ/K ponuditi tržišnu cijenu ortopedskih i drugih pomagala ili nižu),
- trajanje i raskid ugovora,
- kaznene odredbe u slučaju povrede ugovornih odredbi,
- rok isporuke pomagala,
- ostale odredbe.
7) OSTALE ODREDBE
Zavod ne snosi troškove prijavitelja u postupku po Javnom pozivu, te zadržava pravo prihvatiti ili odbiti u potpunosti ili djelomično svaku prijavu/ponudu prije zaključenja ugovora, poništiti Javni poziv u cijelosti ili djelomično i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijavitelju.
Prijave s netočnim podacima i podacima koji ne odgovaraju stvarnom stanju, kao i nepotpune, nepravilno numerirane, uvezane i neblagovremeno dostavljene prijave, neće se uzeti u razmatrane.
Napomena:
Ugovorni isporučitelj na kojega je preneseno pravo prometovanja vrši i fakturiranje prema Zavodu.
Autorizacija, prijenos prava na korištenje tuđeg prostora za obavljanje proizvodnje i prometa medicinskim sredstvima na malo, zbog tehničkog uvezivanja kroz IZIS i fakturiranja Zavodu nije dopuštena.
Direktor
Andrej Čović
Privitak:
- Obrazac prijave na javni poziv-LOT 3
- Lista ortopedskih i drugih pomagala-LOT 3
- Tablica s podacima za pomagala koja su predmet ovog Javnog poziva
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.