Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
09.04.2019. 15:29h
Na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru, 9. travnja predstavnici Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K Marija Buhač i Velimir Novak, održali su radionicu studentima završnih godina na temu: „Razvoj primarne zdravstvene zaštite s naglaskom na razvoj obiteljske medicine“.
Radionicu je otvorila je specijalista obiteljske medicine, prof. dr. sc. prim. Edita Černy Obrdalj dr. med. voditeljica katedre obiteljske medicine.
Uvodno izlaganje o strateškim ciljevima Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K obuhvaćenih Strategijom za provedbu reforme iz oblasti zdravstva za područje HNŽ/K za razdoblje od 2017. do 2020. godine u kojoj je posebna pozornost usmjerena na razvoj primarne zdravstvene zaštite s naglaskom na razvoj obiteljske medicine održala je rukovoditeljica Sektora za zdravstvo ZZO HNŽ/K, Marija Buhač.
Govoreći o razvoju primarne zdravstvene zaštite (PZZ) Marija Buhač istaknula je kako je strateški izazov Zavoda kontinuirani razvoj PZZ kao okosnice svakog zdravstvenog sustava u okviru kojeg će se osigurati zadovoljenje 80 posto svih potreba osiguranika za uslugama zdravstvene zaštite, kao i jačanje uloge obiteljskih liječnika u sustavu zdravstva.
Predavanje o modelu nagradnog plaćanja timova obiteljske medicine (TOM) u HNŽ/K apsolventima medicine održao je Velimir Novak, šef Službe za primarnu zdravstvenu zaštitu. Studentima je prezentiran kontinuitet Zavoda u razvoju obiteljske medicine, te trend povećanja novčanih sredstava za ovu namjenu. Osim navedenog, poseban naglasak je stavljen na motiviranju mladih liječnika kako bi se nakon studija opredijelili za specijalizaciju iz obiteljske medicine, ali i iznalaženju novih modela nagradnog plaćanja i evaluacije rada verificiranih timova obiteljske medicine.
Studenti su mogli čuti kako su ranijih godina verificirani timovi obiteljske medicine stimulirani prema broju i dobnoj strukturi opredijeljenih osiguranika koje liječe (glavarina) i pokazateljima kvalitete (QI).
-Od prošle godine Zavod je uveo i nagradno plaćanje prema ključnim pokazateljima izvedbe (KPI). Također, uvedeno je i nagradno plaćanje izravno domovima zdravlja za poželjno ponašanje i kvalitetu rada timova obiteljske medicine. Kroz navedena dodatna plaćanja cilj Zavoda je stimulirati i nagraditi kvalitetu usluge pruženu osiguraniku, posvećenost obiteljskih liječnika praćenju faktora rizika kod svakog osiguranika, opterećenost liječnika brojem opredijeljenih pacijenata, posvećenost u propisivanju terapije i njezinog utjecaja na zdravlje osiguranika kao i pravilno vođenje bolovanja u cilju zaštite osiguranika, poslodavaca i Zavoda, istaknuo je Novak.
Ovakve radionice jako su važne i za Zavod i za Sveučilište jer kroz predavanja studenti dobivaju znanja koja ih mogu usmjeriti u daljnjem školovanju i boljem razumjevanju sustava u kojem će i oni raditi.
Natrag na arhivu novosti i obavijestiPromotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.