Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
18.03.2020. 13:24h
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, a svjesni činjenice kako su gotovo svi osiguranici korisnici ortopedskih pomagala epidemiološki ugrožene kategorije stanovništva, Zavod je osigurao mogućnost dostave zahtjeva za odobravanje ortopedskih pomagala putem maila na sljedeći način:
Osiguranici koji prvi put ostvaruju pravo na ortopedsko i drugo pomagalo
Na mail adresu nadležnog područnog ureda osiguranici mogu dostaviti uslikani ili skenirani NOM (nalaz, ocjena, mišljenje) i medicinsku dokumentaciju, koju je prethodno odobrio izabrani liječnik i ispisao potvrdu u IZIS-u. Osiguranici su dužni, u mailu, obvezno navesti kontakt broj telefona ili mobitela kako bi ih, u slučaju potrebe, radnik Zavoda mogao kontaktirati.
Nakon što Povjerenstvo za odobravanje ortopedskih i drugih pomagala razmotri i donese odluku o upućenom zahtjevu osiguranik koji je uputio zahtjev će na svoju mail dobiti obavijest je li mu pomagalo odobreno ili nije.
Ukoliko Povjerenstvo odbije zahtjev, osiguranik će od strane Zavoda o istom biti informiran telefonski ili putem maila, a rješenje o odbijanju osiguranik će dobiti na kućnu adresu.
Ukoliko je Povjerenstvo odobrilo nabavu traženog pomagala osiguranik će uz obavijest o odobravanju pomagala dobiti i skeniranu potvrdu i popis dobavljača s kojima Zavod ima ugovorni odnos i kod kojih može realizirati pravo na odobreno mu pomagalo.
Ako osiguranik nema mogućnost isprintati potvrdu (nema printer), osiguranik o istom treba telefonski ili putem mail - a izvijestite Područni ured uz informaciju kod kojeg ugovornog dobavljača i u kojoj poslovnici (Ulica, grad) želi realizirati pomagalo. Zavod će izvijestit dobavljača i dostaviti mu potvrdu putem mail- a ,nakon čega će osiguranik moći preuzet propisano mu pomagalo.
Osiguranici koji imaju trajni ili godišnje NOM a koji su od ranije korisnici pomagala (pelene, pomagala za dijabetičare i sl.)
Oni trebaju telefonski kontaktirati svog izabranog liječnika kako bi im liječnik ispisao potvrdu za potrebno im polagalo. Kada izabrani liječnik ispiše potvrdu u IZIS – u osiguranici trebaju telefonski kontaktirati nadležni područni ured Zavoda te se dogovoriti o načinu dostavljanja potvrde.
Ukoliko osiguranik ima mogućnost komunikacije putem email-a, može se dogovoriti s referentom u nadležnom područnom uredu Zavoda da mu potvrda bude dostavljena na njegov osobni mail uz letak s popisom ugovornih dobavljača gdje mogu realizirati, odnosno preuzeti propisano im pomagalo.
Osiguranici koji nemaju mogućnost komunikacije putem email-a, od referenta nadležnog područnog ureda Zavoda zatražit će da potvrdu o odobrenom ortopedskom pomagalu Zavod dostaviti ugovornom dobavljaču ortopedskih i drugih pomagala kod kojeg osiguranik želi realizirati pomagalo nakon čega osiguranik treba kontaktirati dobavljača kako bi s istim dogovorio način preuzimanja odobrenog mu pomagala.
Pomagala za koja Zavod nema ugovornog dobavljača (pomagala koja se refundiraju)
Ukoliko Zavod nema ugovornog dobavljača za propisano i odobreno ortopedsko pomagalo osiguranik će isto kupiti vlastitim sredstvima, te podnijeti zahtjev za refundaciju (https://www.zzo.ba/assets/media/zahtjev-za-refundiranje-troskova-ortopedskih-i-drugih-pomagala-sa-liste-zavoda.pdf) uz dostavu originalnog fiskalnog računa. Originalni račun osiguranik je dužan dostaviti nadležnom područnom uredu Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K.
Međutim, kako je rok za refundaciju osobnih sredstava utrošenih za kupovinu odobrenih ortopedskih i drugih pomagala 3 godine osiguranike molimo, do proteka nastale epidemiološke krize, da samo u slučaju hitnosti dolaze u područne urede Zavoda kako bi predali originalne račune.
Za dodatne informacije možete se obratiti na kontakt telefone dostupne na web stranici Zavoda (www.zzo.ba) .
U nastavku je pregled kontakt podataka područnih ureda po općinama na koje osiguranici možete slati zahtjeve za odobravanje ortopedskih i drugih pomagala:
Područni ured Čapljina
Ruđera Boškovića bb, 88 300 Čapljina
Tel: 036/ 806-196
Fax: 036/ 806-196
E-mail: [email protected]
036/ 810-171
Područni ured Čitluk
Stjepana Radića br.3, 88 260 Čitluk
Tel: 036/ 641-106;
Fax: 036/ 446-139
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 642-619
Područni ured Ravno
Trg don Ivana Musića bb, 88370 Ravno
Tel: 036/ 891-007
Fax: 036/ 891-007
E-mail: [email protected]
Područni ured Jablanica
Ul. Branilaca grada 60, 88420 Jablanica
Tel: 036/ 752-831
Fax: 036/ 752-831
E-mail: [email protected]
Područni ured Neum
Zagrebačka bb, 88 390 Neum
Tel: 036/ 880-267
Fax: 036/ 880-210
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 880 210; 036/ 819 035;
Područni ured Prozor - Rama
Kralja Tomislava bb, 88440 Prozor
Tel: 036/ 770-098
Fax: 036/ 770-098
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 771-174
Područni ured Stolac
Banovinska bb, 88360 Stolac
Tel: 036/ 853-022
Fax: 036/ 853-022
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 853-022
Područni ured Mostar
Braće Fejića 56, 88000 Mostar
Tel: 036/ 514-102
Fax: 036/ 514-117
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 514-109;036/ 514-114; 036/ 514-115;
Područni ured Konjic
Trg Državnost bb, 88 400 Konjic
Tel: 036/ 726-250
Fax: 036/ 726-250
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/727 - 250
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.