Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
03.03.2023. 15:02h
Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K u hotelu „Mepas“ u Mostaru organizirao je dvodnevni, deveti po redu, Godišnji menadžment Zavoda. Sudionici menadžmenta bili su rukovoditelji sektora/ureda, voditelji službi, vlasnici procesa, odgovorni za procese i projekt menadžeri projekata u izvedbi.
Prvog dana Godišnjeg menadžmenta izvršena je analiza ispunjenja Plana rada Zavoda za 2022. godinu u funkciji ostvarenja strateških ciljeva za razdoblje 2021.-2024. godina i prezentirano je Izvješće o radu Ureda za internu reviziju Zavoda za 2022. godinu.
Vlasnici procesa i odgovorni za podprocese, svako iz svoje nadležnosti i odgovornosti, prezentirali su rizike strateških ciljeva, ispunjenje aktivnosti iz godišnjeg plana rada, te izvršenje preporuka interne i eksterne revizije koje utječu na ispunjenje strateških ciljeva.
Po završetku svake tematske cjeline, odnosno obrade svakog pojedinačnog strateškog cilja održane su panel diskusije o prezentiranom kako bi svi sudionici menadžmenta imali prigodu diskutirati i postaviti pitanja u svezi s prezentiranim.
Kako je Zavod opredijeljen za kontinuirano učenje i unaprjeđenje kompetencija radnika te poboljšanje poslovnih procesa koje obavlja, drugi dan godišnjeg menadžmenta posvećen je edukativnim radionicama na temu „Upravljanje promjenama s aspekta organizacije i procesa“, „Upravljanje promjenama s aspekta ljudi i komunikacije“ i „Upravljanje vremenom“.
Dvodnevni rad rezimirala je direktorica Zavoda, mr.sci. Ana Vidačak dr. med., zahvalivši se sudionicima menadžmenta na zajedničkom vrlo uspješnom dvodnevnom radu.
“U protekla dva dana uradili smo zaista kvalitetan posao. Vjerujem kako će isti biti dobra podloga za izazove i poslove koje planiramo uraditi u godini koja je ispred nas, a plan nam je nastaviti proširivati prava osiguranika, organizirati treću konferenciju kao nastavak aktivnosti Zavoda na podizanju svijesti šire društvene zajednice o važnosti zdravstvenog sustava i svih njegovih sudionika i niz drugih poslova čiji konačni cilj je povećanje zadovoljstva osiguranika“.
Natrag na arhivu novosti i obavijesti
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.