Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
Šta je eOsiguranik?
eOsiguranik je digitalna usluga Zavoda zdravstvenog osiguranja Hercegovačko - neretvanske županije / kantona kojom Zavod omogućava svim svojim osiguranicima pristup informacijama o njihovom zdravstvenom osiguranju putem svog web portala.
eOsiguranik je kompleksan i tehnološki napredan informacijski sustav koji u realnom vremenu dohvaća podatke o osiguraniku i njegovom zdravstvenom osiguranju te ih prikazuje registiranim osiguranicima na njihvom profilu eOsiguranik portala Zavoda.
Kako mogu pristupiti svojim informacijama o zdravstvenom osiguranju na eOsiguranik portalu?
Prije svega, eOsiguranik usluga je dostupna samo osiguranicima Hercegovačko - neretvanske županije / kantona.
Osiguranici iz naše županije / kantona mogu zatražiti pristup eOsiguranik portalu putem registracije kojoj možete pristupiti ovdje.
Koji podaci su potrebni za registraciju na eOsiguranik portal i zašto?
Za registraciju na eOsiguranik portal potrebni su slijedeći podaci:
eOsiguranik usluga sadrži privatne informacije o svakom osiguraniku i zbog toga razina zaštite pristupa podacima mora biti visoka. Zbog toga za registraciju na portal tražimo četiri identifikacijska podatka (email, JMB, broj važeće zdravstvene iskaznice, broj mobitela) i vašu odabranu lozinku kako bismo bili sigurni u validan identitet osiguranika koji se registrira na portal i zatražuje pristup svojim informacijama.
Naglašavamo da osim Vaših kontakt podataka (email i broj mobitela), te lozinke koju te odabrali, osnovni razlog traženja Vašeg JMB broja jest kako bi smo provjerili postoji li osiguranik sa unesenim matičnim brojem u našoj bazi osiguranika. Ukoliko se uneseni JMB ne nalazi u evidenciji osiguranika naše županije/kantona, registracija i pristup portalu eOsiguranik nisu mogući.
Nakon ispravnog unosa svih podataka, potrebno je prihvatiti i pravila o korištenju i sigurnosti, koja svakako preporučujemo da pročitate, te dovršiti registraciju klikom na gumb "REGISTRACIJA".
Poslije odrađene registracije primit ćete email za aktivaciju svog naloga, a klikom na dugme "Aktiviraj moj račun" unutar email poruke primit ćete svoj sigurnosni PIN putem SMS poruke na broj mobilnog telefona koji ste ostavili prilikom registracije.
Primjer pravilno popunjene forme za registraciju možete pogledati na ilustraciji ispod.
Žavršio/la sam registraciju na eOsiguranik portal, kako da se prijavim?
Nakon što ste završili registraciju i aktivaciju naloga te dobili svoj PIN putem SMS-a (pogledajte prethodni korak o registraciji) - možete pristupiti prijavi na eOsiguranik portal.
Za prijavu su Vam potrebni slijedeći podaci:
Nakon unosa gore navedenih podataka u formu za prijavu, klikom na gumb "PRIJAVA" pristupit ćete svom profilu na eOsiguranik portalu sa Vašim pripadajućim informacijama o zdravstvenom osiguranju.
Primjer pravilno popunjene forme za prijavu možete pogledati na ilustraciji ispod.
Imao/la sam nalog i pristupne podatke na prijašnjoj stranici za provjeru statusa osiguranja, mogu li koristiti te podatke za prijavu?
Ne, morate se nanovo registrirati i napraviti novi nalog. Prijašnji portal za provjeru statusa osiguranja je funkcionirao na drugačiji način i na drugoj platformi, te smo morali uraditi značajne sigurnosne izmjene i prilgodbe u skladu sa zaštitom podataka i GDPR-om i zboog toga su se svi osiguranici obvezni ponovo registrirati.
Zaboravio/la sam svoje podatke za prijavu a želim provjeriti status osiguranja, što ću učiniti?
Ako već imate napravljen korisnički nalog na eOsiguranik portalu a ne možete se sjetiti pristupnih podataka, možete resetirati svoje pristupe podatke putem forme za ponovno postavljanje pristupnih podataka. Unesite svoju email adresu koju ste koristili prilikom registracije i poslat ćemo Vam instrukcije za postavljanje nove lozinke i dobivanje pristupnog PIN-a putem SMS-a.
U slučaju drugih poteškoća, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected]. Za ostale upite nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h
Promijenio/la sam broj telefona i ne mogu dobiti pristupni kod, šta trebam učiniti?
U tom slučaju, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected] ili nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h i evidentirat ćemo Vaše podatke te Vam omogućiti pristup.
Želim ukloniti svoj nalog sa eOsiguranik portala, kako ću to učiniti?
U tom slučaju, pišite nam putem naše kontakt forme ili na email [email protected] sa zahtjevom da uklonimo Vaš račun i mi ćemo to učiniti. Ili nazovite našu korisničku službu na broj telefona 036 / 446 - 244 koja Vam stoji na raspolaganju svaki radni dan od 7.30h - 15.30h i procesuirat ćemo Vaš zahtjev.
eOsiguranik je digitalna usluga Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K kojom je osiguranicima putem web stranice Zavoda omogućen pristup podacima o njihovom zdravstvenom osiguranju poput statusa osiguranja, podataka o nositeljima i članovima osiguranja, trajanju zdravstvenog osiguranja, posjedovanju premije osiguranja, te uslugama izdavanja elektronskih zahtjeva o statusu osiguranja i izdavanju elektronske e-Iskaznice.
Vi imate pravo na informacije o svom zdravstvenom osiguranju koje Zavod ima o Vama. Iskoristite pravo pristupa svojim informacijama.
Više ne morate informacije tražiti od šaltera do šaltera - sve informacije o Vašem osiguranju, statusu i uslugama su Vam uvijek dostupne.
Pristup informacijama o statusu Vašeg osiguranja i zdravstvenim uslugama je dostupan samo Vama i Vaši podaci su zaštićeni.
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.