Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
11.02.2022. 14:43h
Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/K u hotelu „Mostar“ u Mostaru organizirao je dvodnevni, osmi po redu, Godišnji menadžment Zavoda. Sudionici menadžmenta bili su rukovoditelji sektora, voditelji službi, vlasnici procesa, odgovorni za procese i projekt menadžeri projekata u izvedbi.
Direktor Zavoda, Rade Bošnjak, uvodno je pozdravio sve prisutne, a posebno predsjednicu Upravnog vijeća, dr. stom. Almu Kevelj, te joj zahvalio na interesu i izdvojenom vremenu za sudjelovanje na Godišnjem menadžmentu.
„Prije svega želim prezentirati rad Upravnog vijeća tijekom 2021.godine. Upravno vijeće u 2021. godini je održalo 12 sjednica na kojima je usvojeno jako puno pravilnika, odluka i drugih akata. Moram istaći kako imamo jako dobru suradnju prvenstveno zbog povjerenja koje je ključni segment za uspješno poslovanje.
Godinu iza nas možemo ocijeniti uspješnom s više aspekata, a prvenstveno s fiskalnog aspekta gdje smo financijski poslovali sukladno planu koji smo čak i prebacili na prihodovnoj strani, dok smo na rashodovnoj potrošili manje od planiranog“, kazao je direktor Bošnjak.
Tijekom prvog dana Godišnjeg menadžmenta izvršena je analiza realizacije godišnjeg plana rada Zavoda za 2021.godinu u odnosu na ciljeve Strateškog plana za razdoblje 2021.-2024. godinu.
Drugog dana Godišnjeg menadžmenta prezentirano je Izvješća o financijskom poslovanju, radu Ureda za internu reviziju Zavoda za 2021. godinu, te Izvješća o rezultatima istraživanja zadovoljstva osiguranika radom Zavoda, rezultatima istraživanja zadovoljstva osiguranika radom primarne zdravstvene zaštite, rezultatima istraživanja zadovoljstva osiguranika radom bolnica, rezultatima istraživanja zadovoljstva osiguranika listom ortopedskih pomagala, rezultatima istraživanja zadovoljstva osiguranika listom lijekova, rezultatima istraživanja zadovoljstva zdravstvenih djelatnika komunikacijom sa Zavodom, o rezultatima istraživanja Tajni kupac. Uz svako navedeno izvješće prezentiran je i prijedlog mjera za postupanje.
Također, prezentirane su nove funkcionalnosti web stranice Zavoda koje se odnose na kalkulator bolovanja, unapređenje informacijske sigurnosti u 2021. godini i nacrt Sažetaka poslovanja Zavoda za 2021.godinu.
Također, dio vremena bio je posvećen edukaciji na temu „Principi uspješne interne i eksterne komunikacije“. Edukaciju o internoj i eksternoj komunikaciji vodila je prof.dr.sc. Davorka Topić-Stipić. Kvalitetna eksterna komunikacija gradi kvalitetne odnose i jača povjerenje u organizaciju što je strateški cilj Zavoda, a kvalitetna interna komunikacija rezultira poboljšanjem atmosfere u kojoj se odvijaju radni procesi, te se tako direktno odražava na višu kvalitetu rada i komunikacije s osiguranicima. Time se povećava cjelokupno zadovoljstvo koje je najveća garancija dugoročnosti poslovanja organizacije.
Sudionicima se, na koncu, obratio pomoćnik direktora Zavoda, Zoran Kazazić, a zatim i predsjednica Upravnog vijeća, dr. stom. Alma Kevelj, koja je pozdravila sve nazočne u svoje ime i u ime članova Upravnog vijeća. Predsjednica vijeća zahvalila se direktoru Zavoda na pozivu istaknuvši kako je, za protekla dva dana, usvojila puno novih informacija, te imala prigodu vidjeti stupanj spremnosti, volje i želje za daljnji napredak u čemu će Zavod imati apsolutnu podršku Upravnog vijeća.
Dvodnevni rad rezimirao je direktor Zavoda, Rade Bošnjak, kazavši: “Kao što smo to i čuli u protekla dva dana, izvršenje Plana rada, a posebice Financijskog plana Zavoda za 2021. godinu, je na visokoj razini. Također, primjetna je odlična pripremljenost podnositelja izvješća za menadžment, a rezultat pripremljenosti o kojoj govorim je katalog mjera za postupanje koji je proistekao iz rasprave. U godini koja je ispred očekuju nas brojni izazovi i poslovi koje planiramo uraditi. Prije svega tu je projekt poboljšanja procesa čiji je cilj sveobuhvatnost i integriranost svih smjerova rada Zavoda, a to je put prema poslovnoj izvrsnosti sukladno zahtjevu standarda ISO 9004. Kompetencije radnika Zavoda su na zadovoljavajućoj razini, međutim mi smo učeća organizacija i sukladno navedenom nastaviti ćemo raditi na jačanju kompetencija u segmentima u kojima prepoznajemo prostor za poboljšanje. Nadalje, nastaviti ćemo raditi na proširenjima prava osiguranika. U ovoj godini ćemo proširiti prava osiguranika na lijekove i ortopedska pomagala koja se financiraju iz sredstava Zavoda. Pored svega navedenog, u drugom polugodištu ove godine planiramo organizirati konferenciju, ali ovoga puta međunarodnu konferenciju kao nastavak aktivnosti Zavoda na podizanju svijesti šire društvene zajednice o važnosti zdravstvenog sustava i svih njegovih sudionika, a posebno važnosti i ulozi Zavoda zdravstvenog osiguranja“.
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.