Održan dvodnevni menadžment Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K

Održan dvodnevni menadžment Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K

07.03.2014. 15:16h

Prvi put od utemeljenja Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ/ K organizirao je i održao godišnji sastanak menadžmenta. Sastanak menadžmenta održan je 06. i 07. ožujka 2014. godine.

Cilj dvodnevnog menadžmenta bio je dubinski analizirati sve poslove koje Zavod obavlja i predložiti mjere za poboljšanje sukladno želji i nastojanju rukovodstva i svih djelatnika kako bi Zavod osiguranicima pružio što je moguće kvalitetnije usluge kako bi se postigla veća produktivnost i zadovoljstvo zdravstvenih djelatnika i zaposlenika Zavoda. 

U uvodnom obraćanju sudionicima menadžmenta direktor Zavoda Rade Bošnjak je kazao: „Ovo je naš prvi menadžment i prvi ovakav događaj u povijesti Zavoda. U ova dva dana vlasnici procesa, šefovi službi, ureda i sektora prezentirati će poslovne procese koje Zavod obavlja uz težnju da sve što radimo prvenstveno razumijemo, a potom i unapređujemo.“

Tijekom prvog dana prezentiran je dvadeset i jedan poslovni proces, tri izvješća te rad svih devet područnih ureda Zavoda. Svaki od vlasnika procesa pojasnio je na koji način radi poslove opisane procesom te preporuke za njegovo poboljšanje.

Nakon prezentacije procesa nazočni su imali prigodu, kroz prezentirana izvješća, upoznati se s podacima o troškovima i obimu liječenja izvan županije, korištenju bolovanja preko 42 dana koje refundira Zavod i potrošnji lijekova s liste lijekova na razini Županije.

Drugog dana menadžmenta šefovi službi, a potom rukovoditelji ureda i sektora, nazočnima su prezentirali rad svojih odjela ističući dobre strane njihovog rada ali i nedostatke i preporuke kako bi posao iz svoje nadležnosti obavljali još kvalitetnije.

Nakon svih izlaganja i diskusija nazočnima se obratila rukovoditeljica ureda za kvalitetu i predstavnik rukovodstva za kvalitetu ZZO – a HNŽ/ K Anita Roso.

„Uvođenjem u primjenu ISO standarda 9001:2008 rekli smo kako je zadaća svih nas održavati kvalitetno uspostavljen sustav i raditi na njegovom stalnom poboljšanju. Ova dva dana bila su upravo rad na poboljšanju. Čuli smo puno iskustava ljudi koji rade različite poslove u Zavodu i sva ta iskustva su nam od neprocjenjive vrijednosti. Sve što smo čuli u ova dva dana Ured za kvalitetu će analizirati i kreirati preporuke i zaključke koje će biti dostavljene svim uposlenicima Zavoda. U mjesecu srpnju planiramo naredni sastanak menadžmenta kada ćemo ponovo analizirati naš rad i napredak u odnosu na sadašnje vrijeme, preporuke i zaključke koje će proizići s ovog menadžmenta“, kazala je rukovoditeljica ureda za kvalitetu i predstavnik rukovodstva za kvalitetu ZZO – a HNŽ/ K Anita Roso.

Kako Zavod koristi svaku prigodu za dodatnu edukaciju svojih djelatnika tako je i ovoga puta dio vremena iskorišten za dodatnu edukaciju djelatnika na temu „Upravljanje efikasnošću i efektivnošću poslovnih procesa – uloga i obveze vlasnika procesa.“ Ovu temu djelatnicima je približio gos. Selim Ćemerlić EOQ menadžet i auditor te konsultant Zavoda koji je uvodio u primjenu ISO standard ISO 9001:2008 u ZZO – u HNŽ/ K.

„Prije edukativnog dijela imam potrebu čestitati vam na poslu koji ste uradili u protekla dva dana. Prvi put prisustvujem ovako koncipiranom događaju, s ovoliko pozitivne energije i želje da poboljšate svoje procese i svoj rad u cjelini“  rekao je gospodin Ćemerlić.

Natrag na arhivu novosti i obavijesti
  • Pitanja osiguranika i odgovori
  • Korisni savjeti
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.