Video Spotovi
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.
18.03.2020. 13:24h
S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, a svjesni činjenice kako su gotovo svi osiguranici korisnici ortopedskih pomagala epidemiološki ugrožene kategorije stanovništva, Zavod je osigurao mogućnost dostave zahtjeva za odobravanje ortopedskih pomagala putem maila na sljedeći način:
Osiguranici koji prvi put ostvaruju pravo na ortopedsko i drugo pomagalo
Na mail adresu nadležnog područnog ureda osiguranici mogu dostaviti uslikani ili skenirani NOM (nalaz, ocjena, mišljenje) i medicinsku dokumentaciju, koju je prethodno odobrio izabrani ljekar i ispisao potvrdu u IZIS-u. Osiguranici su dužni, u mailu, obavezno navesti kontakt broj telefona ili mobitela kako bi ih, u slučaju potrebe, radnik Zavoda mogao kontaktirati.
Nakon što Komisija za odobravanje ortopedskih i drugih pomagala razmotri i donese odluku o upućenom zahtjevu osiguranik koji je uputio zahtjev će na svoju mail dobiti obavijest je li mu pomagalo odobreno ili nije.
Ukoliko Komisija odbije zahtjev, osiguranik će od strane Zavoda o istom biti informisan telefonski ili putem maila, a rješenje o odbijanju osiguranik će dobiti na kućnu adresu.
Ukoliko je Komisija odobrilo nabavu traženog pomagala osiguranik će uz obavijest o odobravanju pomagala dobiti i skeniranu potvrdu i popis dobavljača s kojima Zavod ima ugovorni odnos i kod kojih može realizovati pravo na odobreno mu pomagalo.
Ako osiguranik nema mogućnost isprintati potvrdu (nema printer), osiguranik o istom treba telefonski ili putem mail - a informisati Područni ured uz informaciju kod kojeg ugovornog dobavljača i u kojoj poslovnici (Ulica, grad) želi realizovati pomagalo. Zavod će i dobavljača informisati i dostaviti mu potvrdu putem mail- a ,nakon čega će osiguranik moći preuzet propisano mu pomagalo.
Osiguranici koji imaju trajni ili godišnje NOM a koji su od ranije korisnici pomagala (pelene, pomagala za dijabetičare i sl.)
Oni trebaju telefonski kontaktirati svog izabranog ljekara kako bi im liječnik ispisao potvrdu za potrebno im polagalo. Kada izabrani liječnik ispiše potvrdu u IZIS – u osiguranici trebaju telefonski kontaktirati nadležni područni ured Zavoda te se dogovoriti o načinu dostavljanja potvrde.
Ukoliko osiguranik ima mogućnost komunikacije putem email-a, može se dogovoriti sa referentom u nadležnom područnom uredu Zavoda da mu potvrda bude dostavljena na njegov lični mail uz letak sa popisom ugovornih dobavljača gdje mogu realizovati, odnosno preuzeti propisano im pomagalo.
Osiguranici koji nemaju mogućnost komunikacije putem email-a, od referenta nadležnog područnog ureda Zavoda zatražit će da potvrdu o odobrenom ortopedskom pomagalu Zavod dostaviti ugovornom dobavljaču ortopedskih i drugih pomagala kod kojeg osiguranik želi realizovati pomagalo nakon čega osiguranik treba kontaktirati dobavljača kako bi sa istim dogovorio način preuzimanja odobrenog mu pomagala.
Pomagala za koja Zavod nema ugovornog dobavljača (pomagala koja se refundiraju)
Ukoliko Zavod nema ugovornog dobavljača za propisano i odobreno ortopedsko pomagalo osiguranik će isto kupiti vlastitim sredstvima, te podnijeti zahtjev za refundaciju (https://www.zzo.ba/assets/media/zahtjev-za-refundiranje-troskova-ortopedskih-i-drugih-pomagala-sa-liste-zavoda.pdf) uz dostavu originalnog fiskalnog računa. Originalni račun osiguranik je dužan dostaviti nadležnom područnom uredu Zavoda zdravstvenog osiguranja HNK.
Međutim, kako je rok za refundaciju ličnih sredstava utrošenih za kupovinu odobrenih ortopedskih i drugih pomagala 3 godine osiguranike molimo, do proteka nastale epidemiološke krize, da samo u slučaju hitnosti dolaze u područne urede Zavoda kako bi predali originalne račune.
Za dodatne informacije možete se obratiti na kontakt telefone dostupne na web stranici Zavoda (www.zzo.ba) .
U nastavku je pregled kontakt podataka područnih ureda po općinama na koje osiguranici možete slati zahtjeve za odobravanje ortopedskih i drugih pomagala:
Područni ured Čapljina
Ruđera Boškovića bb, 88 300 Čapljina
Tel: 036/ 806-196
Fax: 036/ 806-196
E-mail: [email protected]
036/ 810-171
Područni ured Čitluk
Stjepana Radića br.3, 88 260 Čitluk
Tel: 036/ 641-106;
Fax: 036/ 446-139
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 642-619
Područni ured Ravno
Trg don Ivana Musića bb, 88370 Ravno
Tel: 036/ 891-007
Fax: 036/ 891-007
E-mail: [email protected]
Područni ured Jablanica
Ul. Branilaca grada 60, 88420 Jablanica
Tel: 036/ 752-831
Fax: 036/ 752-831
E-mail: [email protected]
Područni ured Neum
Zagrebačka bb, 88 390 Neum
Tel: 036/ 880-267
Fax: 036/ 880-210
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 880 210; 036/ 819 035;
Područni ured Prozor - Rama
Kralja Tomislava bb, 88440 Prozor
Tel: 036/ 770-098
Fax: 036/ 770-098
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 771-174
Područni ured Stolac
Banovinska bb, 88360 Stolac
Tel: 036/ 853-022
Fax: 036/ 853-022
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 853-022
Područni ured Mostar
Braće Fejića 56, 88000 Mostar
Tel: 036/ 514-102
Fax: 036/ 514-117
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/ 514-109;036/ 514-114; 036/ 514-115;
Područni ured Konjic
Trg Državnost bb, 88 400 Konjic
Tel: 036/ 726-250
Fax: 036/ 726-250
E-mail: [email protected]
Tel.: 036/727 - 250
Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.