Održan sastanak osiguranika i predstavnika ZZO – a HNŽ/ K u cilju poboljšanja postojećih rješenja

Održan sastanak osiguranika i predstavnika ZZO – a HNŽ/ K u cilju poboljšanja postojećih rješenja

22.04.2016. 13:18h

Predstavnici osiguranika korisnika jednog od ortopedskih pomagala s Liste ortopedskih pomagala koja se propisuju na teret sredstva Zavoda zdravstvenog osiguranja HNŽ/K i direktor Zavoda, Rade Bošnjak, sa suradnicima održali su sastanak na kojemu su razgovarali o poteškoćama s kojima se osiguranici susreću prilikom ostvarenja prava na potrebno im ortopedsko pomagalo.

U ime osiguranika, gospodin Zdravko Mikulić iznio je sve poteškoće s kojima se ova kategorija osiguranika susreće u ostvarenju prava na ortopedsko pomagalo. Pojašnjavajući način primjene i važnost ortopedskog pomagala za osiguranike koji ga koriste pojasnio je i poteškoće s kojima svakodnevno susreću. Također, gosp. Mikulić se zahvalio direktoru Bošnjaku na izdvojenom vremenu i interesu koji je Zavod pokazao za pitanja ove kategoriju osiguranika.  

„Zahvalu dugujemo mi vama, hvala vam što ste se javili i iznijeli nam poteškoće s kojima se suočavate. Zavod je vaša kuća i Stručna služba Zavoda je tu zbog vas i za vas. U okviru financijskih sredstava kojima raspolažemo, samo u suradnji s osiguranicima može iznaći najoptimalnija rješenja“ kazao je direktor Bošnjak.

Sagledavši iznesene poteškoće i objektivnu potrebu rješavanja istih donesen je zaključak kako će Stručna služba Zavoda pripremiti prijedlog izmjena provedbenih akta koji će biti uvršteni na dnevni red naredne sjednice Upravnog vijeća Zavoda. Također, zaključeno je kako će tijekom rješavanja ovoga pitanja predstavnici ove kategorije osiguranika  ostati u suradnji sa Zavodom kako bi isto bilo riješeno na način koji će biti najprihvatljiviji osiguranicima.

Na kraju sastanka direktor Zavoda, Rade Bošnjak, pozvao je sve osiguranike koji imaju bilo kakve nejasnoće ili poteškoće vezane za ostvarivanje prava iz zdravstvenog osiguranja da se obrate Zavodu jer interes, želja i opredjeljenje Zavoda je stalno povećanje zadovoljstva osiguranika, a isto je moguće postići samo poboljšanjem suradnje i međusobnog razumijevanja.

Natrag na arhivu novosti i obavijesti
  • Pitanja osiguranika i odgovori
  • Korisni savjeti
 

Video Spotovi

Promotivnim video objašnjenjima saznajte više o svom zdravstvenom osiguranju, pravima osiguranika i uslugama Zavoda.